Διαδικασία εγγραφής σε Α.Ε.Ι.

Καλωσήρθατε στο Τμήμα Ψυχολογίας

Αγαπητές πρωτοετείς φοιτήτριες,
Αγαπητοί πρωτοετείς φοιτητές,

Η σελίδα αυτή έχει σκοπό να ενημερώνει όλες τις κατηγορίες των πρωτοετών φοιτητών/τριών για τη διαδικασία εγγραφής του στο Τμήμα μας.

Παρακαλούμε να ελέγχετε και τις σχετικές ανακοινώσεις της Γραμματείας:

Ανακοινώσεις εγγραφών ΠΠΣ

Χρήσιμες Πληροφορίες για Πρωτοετείς Φοιτητές/ήτριες

Οι πρωτοετείς φοιτητές /τριες εντάσσονται στις ακόλουθες κατηγορίες.

Το περιεχόμενο της σελίδας αυτής, θα επικαιροποιείται τακτικά κατά τη διάρκεια των εγγραφών.

Ολοκλήρωση εγγραφής στο Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ

για κατηγορίες πανελλαδικών εξετάσεων και σοβαρών παθήσεων

(27.09.2024 – 04.10.2024)

Αφορά1:

1) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

2) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων, με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους το προβλεπόμενο για την κατηγορία τους δικαιολογητικό, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

3)  επιτυχόντες και επιτυχούσες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘΑ. Καλείσαι από 27 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου 20242 να επισκεφτείς την πλατφόρμα (register.auth.gr) ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε:

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα λάβεις στο SMS και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων ή διαβατηρίου, σύμφωνα με ό,τι χρησιμοποίησες για την ταυτοποίησή σου στα Πληροφοριακά Συστήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα (βλ. παρακάτω), την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής. Προσοχή, στο σημείο (i) της Υπεύθυνης Δήλωσης, διαγράφονται τα περιττά.

Σημείωση:

Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (27/9 – 4/10/2024) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων ή Σοβαρών Παθήσεων>

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας

Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ, 2ος όροφος, γραφείο 207

Θεσσαλονίκη 54124

Για την επικοινωνία σου με τη Γραμματεία του Τμήματος εγγραφής σου μπορείς να δεις εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας και τις ώρες υποδοχής πρωτοετών, αφού συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ

Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας, καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που σε αφορούν, όπως π.χ. τον οδηγό σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, το πρόγραμμα μαθημάτων και την ημερομηνία εκδήλωσης υποδοχής/ενημέρωσης πρωτοετών.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας3θα λάβεις και πάλι ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.

Δες εδώ τον Οδηγό Επιβίωσης για την πλοήγησή σου στο Πανεπιστήμιο και στη Θεσσαλονίκη.

——————————————————————

Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (3-11 Σεπτεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘΑ (25/10). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.

Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.

Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

2Στην ίδια προθεσμία

α) οι εγγραφέντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, που παρέλειψαν να υποβάλουν τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά στην προθεσμία των εγγραφών (3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024), καλούνται όπως τα υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, σύμφωνα με την ανακοίνωσή μας εδώ  

β) οι επιτυχόντες που έχουν αιτηθεί τη διαγραφή τους από Τμήμα του ΑΠΘ στην πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ, στην εξαιρετική περίπτωση που δεν επιθυμούν τελικά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους, μπορούν να υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος ΑΠΘ που είναι ήδη εγγεγραμμένοι αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης της διαγραφής που αιτήθηκαν ηλεκτρονικά

3Επισημαίνεται ότι για την ανωτέρω κατηγορία 3, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος.

Ημερομηνία ανανέωσης: 04/09/2024

Εγγραφές πρωτοετών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ
3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

Αγαπητή φοιτήτρια, Αγαπητέ φοιτητή,
Σε καλωσορίζουμε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και σε συγχαίρουμε για την ευόδωση των προσπαθειών και την  επιτυχία σου!
Σύμφωνα με το από 3/9/2024 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), οι εγγραφές των επιτυχόντων των πανελλαδικών εξετάσεων πραγματοποιούνται από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Πληροφοριακό Σύστημα “Ηλεκτρονικές Εγγραφές” του ΥΠΑΙΘΑ.
Ως εκ τούτου, στην ίδια προθεσμία (έως και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024),
1. οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας «Έλληνες Πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης» α) εγγράφεστε στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘΑ και β) αποστέλλετε με ταχυμεταφορά (courier) ή καταθέτετε αυτοπροσώπως – ο/η ίδιος/-α ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από εσάς πρόσωπο – στη γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας τη σχετική βεβαίωση ότι είστε εγγεγραμμένες/-οι στα δημοτολόγια Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου. Αν έχετε μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε θα πρέπει να αποστείλετε ή να καταθέσετε βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγραφήκατε σ’ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών. Η ταχυδρομική διεύθυνση του Τμήματος Ψυχολογίας αναφέρεται στο τέλος της παρούσας ανακοίνωσης.
2. οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις α) εγγράφεστε στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘΑ και β) καταθέτετε αυτοπροσώπως – ο/η ίδιος/-α ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από εσάς πρόσωπο, ή αποστέλλετε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, στη γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας σας τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται εδώ. Η ταχυδρομική διεύθυνση του Τμήματος Ψυχολογίας αναφέρεται στο τέλος της παρούσας ανακοίνωσης
Σε συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά τη λήξη της προθεσμίας εγγραφών στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, θα λάβετε από το Πανεπιστήμιο ένα μήνυμα που θα σας καλεί να καταχωρήσετε –εντός συγκεκριμένης προθεσμίας- τα στοιχεία σας στην πλατφόρμα ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών του ΑΠΘ.
Αφού ολοκληρώσετε και αυτή τη διαδικασία, θα λάβετε από το Πανεπιστήμιο και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσετε τη  φοιτητική σας ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σας δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο) δεν καταστεί δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή σας, είναι δυνατή η εγγραφή σας, μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης και εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης αυτής, με αίτησή σας, απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας σας, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης. Η αίτηση εγκρίνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος. Εφόσον η αίτησή σας εγκριθεί και είστε ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο νέο σας Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη Σχολή/Τμήμα που είστε ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα συνυποβάλετε με την αίτησή σας στο νέο σας Τμήμα.
Εάν δεν εγγραφείτε ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνετε το δικαίωμα εγγραφής.
 
Στην ίδια προθεσμία (έως και την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024) οι κάτοχοι απολυτηρίου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, σχολικού έτους 2019-20 και εξής, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο, διακρίθηκαν: στη Βαλκανική, την Ευρωπαϊκή ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή Οικονομικών και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο), στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για Νέους Επιστήμονες (EUCYS), στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών (EUSO), με την απονομή σε αυτούς του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου, στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Μαθηματικών Κοριτσιών (EGMO) με την απονομή σε αυτές του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου (άρθρα 40 και 138 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111Α) μπορούν να υποβάλουν αίτηση για εγγραφή, σε Πανεπιστημιακά Τμήματα της επιλογής τους, τα οποία ανήκουν σε επιστημονικό πεδίο της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει, εφόσον το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες περιλαμβάνεται είτε στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχουν επιλέξει στην τελευταία τάξη Λυκείου είτε στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού της τελευταίας τάξης κατά τον χρόνο στον οποίο πέτυχαν τη διάκριση (απόφοιτοι ΓΕΛή σε Τμήματα τα οποία περιλαμβάνονται στην ομάδα που αντιστοιχεί στον τομέα αποφοίτησής τους (απόφοιτοι ΕΠΑΛ).
Οι ανωτέρω, μαζί με την αίτηση εγγραφής, καταθέτουν στη Γραμματεία του Τμήματος που επιθυμούν να εισαχθούν:
Ευκρινές φωτοαντίγραφο απολυτηρίου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, σχολικού έτους 2019-20 και εξής
Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου δημόσιου εγγράφου (π.χ. διαβατήριο), από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά στοιχεία
Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπο)
Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα, η οποία εκδίδεται είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής
και επιπλέον, σύμφωνα με διατάξεις των άρθρων 40 και 138 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111Α), της Φ.153/66380/Α5/2021 (ΦΕΚ 2449Β), και του άρθρου 9 του Ν. 4777/2021 (ΦΕΚ 25Α):
Βεβαίωση διάκρισης από τον αντίστοιχο επιστημονικό φορέα ή ένωση για κάθε επιμέρους διαγωνισμό, ο οποίος πρέπει να έχει λάβει την προηγούμενη έγκριση της αρμόδιας, κατά τις κείμενες διατάξεις, Διεύθυνσης ή Τμήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη διενέργεια των Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών, από την οποία και προκύπτουν κάθε φορά οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες στις Εθνικές Μαθητικές Ομάδες αντιπροσώπευσης της Χώρας.
Βεβαίωση της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, από την οποία να προκύπτει ότι:
το μάθημα στο οποίο διακρίθηκαν περιλαμβάνεται είτε στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που είχαν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη του Γενικού Λυκείου είτε στα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού της τελευταίας τάξης κατά τον χρόνο στον οποίο οι υποψήφιοι πέτυχαν την διάκριση (απόφοιτοι ΓΕΛή i) το μάθημα στο οποίο διακρίθηκαν είναι συναφές με μάθημα του τομέα σπουδών που είχαν επιλέξει οι υποψήφιοι στην τελευταία τάξη του ΕΠΑ.Λ (απόφοιτοι ΕΠΑΛ)
κατά τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις έχουν επιτύχει την ελάχιστη βάση εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ή τις Ε.Β.Ε. του ειδικού μαθήματος ή των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών της οικείας σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης, αν συντρέχει τέτοια περίπτωση, καθώς και την Ε.Β.Ε. της σχολής, τμήματος ή εισαγωγικής κατεύθυνσης, σύμφωνα με τον ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193Α).
Για τους ανωτέρω ΔΕΝ εφαρμόζεται η ηλεκτρονική εγγραφή. Εάν εμπίπτετε σε αυτή την κατηγορία και είστε ήδη εγγεγραμμένοι/-ες σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο νέο σας Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη Σχολή/Τμήμα που είστε ήδη εγγεγραμμένοι/-ες, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής, το οποίο θα πρέπει να υποβληθεί με την αίτησή σας στο νέο σας Τμήμα, ως επιπλέον δικαιολογητικό.
 Στον «Οδηγό Επιβίωσης» μπορείτε να ενημερωθείτε για τις κάθε είδους υπηρεσίες που σας προσφέρει το ΑΠΘ.
Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τη δυνατότητα δωρεάν στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες Θεσσαλονίκης.
Με βάση το ακαδημαϊκό ημερολόγιο 2024-25, τα μαθήματα σε όλα τα Τμήματα ξεκινούν την 30η Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, το ακριβές πρόγραμμα καθώς και ο τρόπος διεξαγωγής μαθημάτων και εργαστηρίων ανακοινώνονται από τη Γραμματεία του  Τμήματος Ψυχολογίας στην ιστοσελίδα του.
Για την επικοινωνία σας με τη Γραμματεία του Τμήματoς Ψυχολογίας, μπορείτε να ενημερωθείτε:
εξ’ αποστάσεως εδώ
και δια ζώσης, στη διεύθυνση:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ
2ος όροφος, γραφείο 207
54124 Πανεπιστημιούπολη
Θεσσαλονίκη

Ημερομηνία ανανέωσης: 11/09/2024

Ημερομηνία ανανέωσης: 03/10/2023

Ολοκλήρωση εγγραφής στο Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ

για κατηγορίες πανελλαδικών εξετάσεων και σοβαρών παθήσεων

(27.09.2024 – 04.10.2024)

Αφορά1:

1) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

2) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων, με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους το προβλεπόμενο για την κατηγορία τους δικαιολογητικό, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

3)  επιτυχόντες και επιτυχούσες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘΑ. Καλείσαι από 27 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου 20242 να επισκεφτείς την πλατφόρμα (register.auth.gr) ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε:

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα λάβεις στο SMS και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων ή διαβατηρίου, σύμφωνα με ό,τι χρησιμοποίησες για την ταυτοποίησή σου στα Πληροφοριακά Συστήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα (βλ. παρακάτω), την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής. Προσοχή, στο σημείο (i) της Υπεύθυνης Δήλωσης, διαγράφονται τα περιττά.

Σημείωση:

Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (27/9 – 4/10/2024) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων ή Σοβαρών Παθήσεων>

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας

Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ, 2ος όροφος, γραφείο 207

Θεσσαλονίκη 54124

Για την επικοινωνία σου με τη Γραμματεία του Τμήματος εγγραφής σου μπορείς να δεις εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας και τις ώρες υποδοχής πρωτοετών, αφού συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ

Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας, καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που σε αφορούν, όπως π.χ. τον οδηγό σπουδών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, το πρόγραμμα μαθημάτων και την ημερομηνία εκδήλωσης υποδοχής/ενημέρωσης πρωτοετών.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας3θα λάβεις και πάλι ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.

Δες εδώ τον Οδηγό Επιβίωσης για την πλοήγησή σου στο Πανεπιστήμιο και στη Θεσσαλονίκη.

——————————————————————

Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (3-11 Σεπτεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘΑ (25/10). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.

Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.

Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

2Στην ίδια προθεσμία

α) οι εγγραφέντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, που παρέλειψαν να υποβάλουν τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά στην προθεσμία των εγγραφών (3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024), καλούνται όπως τα υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, σύμφωνα με την ανακοίνωσή μας εδώ  

β) οι επιτυχόντες που έχουν αιτηθεί τη διαγραφή τους από Τμήμα του ΑΠΘ στην πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ, στην εξαιρετική περίπτωση που δεν επιθυμούν τελικά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους, μπορούν να υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος ΑΠΘ που είναι ήδη εγγεγραμμένοι αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης της διαγραφής που αιτήθηκαν ηλεκτρονικά

3Επισημαίνεται ότι για την ανωτέρω κατηγορία 3, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος.

Ημερομηνία ανανέωσης: 03/09/2024

Εγγραφές των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025
3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024

Σύμφωνα με το από 3.9.2024 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), οι εγγραφές των εισαγομένων στα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με την ειδική κατηγορία ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, για το ακαδημαϊκό έτος 2024-25, πραγματοποιούνται από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Πληροφοριακό Σύστημα “Ηλεκτρονικές Εγγραφές” του ΥΠΑΙΘΑ.

Στην ίδια προθεσμία και αφού πραγματοποιήσεις την ηλεκτρονική εγγραφή, πρέπει να καταθέσεις στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, αυτοπροσώπως – ο/η ίδιος/-α ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο, ή ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής, τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  2. ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο (π.χ. διαβατήριο), από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά σου στοιχεία
  3. ευκρινές φωτοαντίγραφο τίτλου απόλυσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας (απολυτήριο Ενιαίου ή Γενικού Λυκείου ή ΤΕΛ ή ΕΠΛ ή ΕΠΑΛ Β’, πτυχίο Β’ κύκλου ΤΕΕ ή ΤΕΛ ή ΕΠΛ ή ΕΠΑΛ Α,’ απολυτήριο ΕΠΑΛ του ν. 4186/2013 ή του ν. 4386/2016 ή του ν. 4547/2018 ή του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) ή τίτλου απόλυσης ξένου λυκείου ή αντίστοιχου σχολείου της Ελλάδας ή της αλλοδαπής*
  4. Ευκρινές φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης από την αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, που έχει συσταθεί σύμφωνα με τις διατάξεις της Φ.151/17897/Β6/ 2014 ΚΥΑ (ΦΕΚ 358Β/2014) ή Απόφαση του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕ.Σ.Υ.) που έχει εκδοθεί μετά από εξέταση αίτησης ή ένστασης. Είναι σε ισχύ μόνο τα πιστοποιητικά διαπίστωσης πάθησης που έχουν εκδοθεί από τις ειδικές επταμελείς Επιτροπές ή το ΚΕΣΥ μετά την 13η Νοεμβρίου 2017
  5. Για την εγγραφή σε Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού και μόνον, επιπλέον βεβαίωση από Δημόσιο Νοσοκομείο, η οποία θα φέρει σφραγίδα Διευθυντή/τριας είτε Κλινικής ΕΣΥ ή Εργαστηρίου ή Πανεπιστημιακού Τμήματος, με την οποία θα βεβαιώνεται ότι «ο υποψήφιος μπορεί να συμμετέχει στο σύνολο του προγράμματος σπουδών του ΤΕΦΑΑ, το οποίο στο μεγαλύτερο μέρος του απαιτεί έντονη σωματική άσκηση»

*Σε περίπτωση που ο τίτλος προέρχεται από σχολείο της αλλοδαπής, θα πρέπει να υποβληθεί επιπλέον:

3αi. Βεβαίωση αντιστοιχίας του Απολυτηρίου (αν πρόκειται για απολυτήριο ξένου σχολείου που λειτουργεί στο εξωτερικό) από τη Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ευρωπαϊκών και Μειονοτικών Σχολείων του ΥΠΑΙΘΑ ή από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής ή από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης των Ελληνικών διπλωματικών και προξενικών αρχών του εξωτερικού και ii. Bεβαίωση αναγωγής βαθμολογίας του Απολυτηρίου σε περίπτωση που ο βαθμός δεν είναι στην εικοσάβαθμη κλίμακα (0-20)

3β i. Βεβαίωση ισοτιμίας και αντιστοιχίας (αν πρόκειται για απολυτήριο ξένου σχολείου που λειτουργεί στην ημεδαπή) και ii. Bεβαίωση αναγωγής βαθμολογίας του Απολυτηρίου σε περίπτωση που ο βαθμός δεν είναι στην εικοσάβαθμη κλίμακα (0-20) από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής

3γ  Για τίτλους Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης της αλλοδαπής απαιτείται i. Βεβαίωση ισοτιμίας και αντιστοιχίας ξένων τίτλων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και ii. Βεβαίωση από την οποία να προκύπτει η αναγωγή της βαθμολογίας του Απολυτηρίου Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Κατάρτισης της αλλοδαπής στην 20βαθμη κλίμακα, σε περίπτωση που η βαθμολογία του Απολυτήριου τίτλου δεν εκφράζεται στην 20βαθμη κλίμακα (0-20).

Όλα τα δικαιολογητικά που εκδίδονται από ξένη υπηρεσία (σχολείο, άλλη εκπαιδευτική αρχή κ.λπ.) πρέπει να είναι α) επικυρωμένα για τη γνησιότητα της υπογραφής αυτού που υπογράφει είτε από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό ή από διπλωματική αρχή της ξένης χώρας στην Ελλάδα με επικύρωση του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας είτε με τη σχετική επισημείωση (ΑPOSTILLE) από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτό αρχές (η επικύρωση γίνεται στο πρωτότυπο και όχι σε φωτοτυπία) και β) α) από αρμόδια κατά νόμο αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών ή από μεταφραστές του Μητρώου μεταφραστών του Υπουργείου Εξωτερικών ή από ελληνική διπλωματική αρχή στο εξωτερικό, β) από δικηγόρο σύμφωνα με τον «Κώδικα Δικηγόρων» (παρ. 2, άρθρο 36, ν. 4194/2013 – Α’ 208), γ) από Πτυχιούχους μεταφραστές/στριες του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου με θεώρηση της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματιών Μεταφραστών πτυχιούχων Ιονίου Πανεπιστημίου.

Προκειμένου για ταχυδρομική αποστολή των ανωτέρω δικαιολογητικών στη Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας, η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας

Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ

2ος όροφος, γραφείο 207
54124 Πανεπιστημιούπολη
Θεσσαλονίκη

(με την ένδειξη στο φάκελο: για εγγραφή 5%)

Σε συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά τη λήξη της προθεσμίας εγγραφών στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ, θα λάβεις από το Πανεπιστήμιο ένα μήνυμα που θα σε καλεί να καταχωρήσεις –εντός συγκεκριμένης προθεσμίας- τα στοιχεία σου στην πλατφόρμα ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών του Α.Π.Θ.

Αφού ολοκληρώσεις και αυτή τη διαδικασία και ελεγχθούν τα δικαιολογητικά σου από τη Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας, θα λάβεις από το Πανεπιστήμιο και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη  φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο, όπως μη κατοχή ΑΜΚΑ ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, λόγους υγείας, θεομηνία, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, δεν καταστεί δυνατή η εμπρόθεσμη εγγραφή σου με την παραπάνω διαδικασία, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της ανωτέρω προθεσμίας εγγραφής. Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα παραπάνω δικαιολογητικά (1-4 και τυχόν επιπρόσθετα, π.χ. 3α-3γ, 5). Η αίτηση εγκρίνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος. Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις στο νέο σου Τμήμα.

Σε αυτή την περίπτωση, η αίτηση, με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην περίπτωση υποβολής αίτησης με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, υποβάλλεται επιπρόσθετα υπεύθυνη δήλωση του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται είτε ψηφιακά μέσω του ιστότοπου www.gov.gr είτε φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι “όλα τα στοιχεία και τα δικαιολογητικά που υποβάλλω είναι ακριβή και αληθή”. Η υπεύθυνη δήλωση που φέρει φυσική υπογραφή κατατίθεται πρωτοτύπως.

Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

Στον «Οδηγό Επιβίωσης» μπορείτε να ενημερωθείτε για τις κάθε είδους υπηρεσίες που σας προσφέρει το ΑΠΘ.

Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για τη δυνατότητα δωρεάν στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες Θεσσαλονίκης.

Με βάση το ακαδημαϊκό ημερολόγιο 2024-25, τα μαθήματα σε όλα τα Τμήματα ξεκινούν την 30η Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, το ακριβές πρόγραμμα καθώς και ο τρόπος διεξαγωγής μαθημάτων και εργαστηρίων ανακοινώνονται από τη Γραμματεία του  Τμήματος Ψυχολογίας στην ιστοσελίδα του.

Για την επικοινωνία σας με τη Γραμματεία του Τμήματoς Ψυχολογίας, μπορείτε να ενημερωθείτε:

  • εξ’ αποστάσεως εδώ
  • και δια ζώσης, στη διεύθυνση:

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ
2ος όροφος, γραφείο 207
54124 Πανεπιστημιούπολη
Θεσσαλονίκη

24/11/2021 
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, η εγγραφή των επιτυχόντων αυτής της κατηγορίας θα πραγματοποιηθεί καταρχάς μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών εγγραφών του Υπουργείου Παιδείας.
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες του δελτίου τύπου.

6/12/2021
Ανακοίνωση για εγγραφή αθλητών/τριών στο Τμήμα Ψυχολογίας

Ημερομηνία ανανέωσης: 17/10/2024