– οι επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων 2025 που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, από 27 Αυγούστου έως 4 Σεπτεμβρίου 2025
– οι επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων, με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους το προβλεπόμενο για την κατηγορία τους δικαιολογητικό, από 27 Αυγούστου έως 4 Σεπτεμβρίου 2025
– οι επιτυχόντες και επιτυχούσες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά, 27 Αυγούστου έως 4 Σεπτεμβρίου 2025
καλούνται να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού στο ΑΠΘ, ο οποίος θα δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
1ο ΒΗΜΑ:
Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘΑ. Καλείσαι από 12 έως 22 Σεπτεμβρίου 20251 να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε
α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα λάβεις στο SMS και
β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων ή άλλου δημόσιου εγγράφου που δήλωσες για την ταυτοποίησή σου στην πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ
- Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
- Αντίγραφο της “ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ 2025” που εκδόθηκε ψηφιακά από την πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ κατόπιν της εγγραφής σου σε αυτήν και την οποία μπορείς να ανακτήσεις με σύνδεση στην ίδια εφαρμογή με τους ίδιους κωδικούς που χρησιμοποιήθηκαν για την υποβολή της
- Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής
Σημείωση:
Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (12 έως 22 Σεπτεμβρίου 2025) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων ή Σοβαρών Παθήσεων>
ΥΔ_ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ_ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ_2025
Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Κτίριο Διοίκησης ΑΠΘ, 2ος όροφος, γραφείο 207
Θεσσαλονίκη 54124
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310 997304
Ο χάρτης της πανεπιστημιούπολης εδώ
Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που ενδεχομένως σε αφορούν, όπως π.χ. το πρόγραμμα μαθημάτων, τυχόν εκδήλωση υποδοχής/ενημέρωσης πρωτοετών.
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr
2ο ΒΗΜΑ:
Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας2, θα λάβεις και πάλι ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού
Δες εδώ τον Οδηγό Επιβίωσης για την πλοήγησή σου στο Πανεπιστήμιο και στη Θεσσαλονίκη
1 Στην ίδια προθεσμία
α) οι εγγραφέντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, που παρέλειψαν να υποβάλουν τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά στην προθεσμία των εγγραφών (27 Αυγούστου-4 Σεπτεμβρίου), καλούνται όπως τα ανεβάσουν στην πλατφόρμα και παράλληλα υποβάλουν τα πρωτότυπα στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, σύμφωνα με την ανακοίνωσή μας εδώ
β) οι επιτυχόντες που έχουν αιτηθεί τη διαγραφή τους από Τμήμα του ΑΠΘ στην πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ, στην εξαιρετική περίπτωση που δεν επιθυμούν τελικά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους, μπορούν να υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος ΑΠΘ που είναι ήδη εγγεγραμμένοι αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης της διαγραφής που αιτήθηκαν ηλεκτρονικά.
2 Επισημαίνεται ότι για την κατηγορία Σοβαρών Παθήσεων, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος.
Τέλος, εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (27 Αυγούστου-4 Σεπτεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ, μπορείς να κάνεις αίτηση (με βεβαίωση γνησίου υπογραφής, εφόσον αποσταλεί ταχυδρομικά ή υποβληθεί από άλλο εξουσιοδοητημένο πρόσωπο) στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘΑ (19/10). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά (1, 2, 4 για την κατηγορία πανελλαδικών εξετάσεων και τα επιπλέον προβλεπόμενα εδώ για την κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις) και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.
Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.
Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.